Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΧΡ. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΔΡΑ...





Ολόκληρη η δήλωση

«Ο υπογεγραμμένος Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, βουλευτής Λάρισας, με την παρούσα σας δηλώνω την αποχώρηση μου από την κοινοβουλευτική ομάδα «Λαϊκός σύνδεσμος Χρυσή Αυγή» και σας δηλώνω ότι παραμένω ανεξάρτητος βουλευτής.

Στην απόφαση μου αυτή κατέληξα μετά από σωρεία αποκαλύψεων για τη δράση μελών της, που χαρακτηρίστηκε ως εγκληματική, την οποία ασφαλώς δεν γνώριζα και μάλιστα λυπάμαι γιατί δεν ενήργησα νωρίτερα και δεν διαφοροποίησα τη στάση μου όταν έβλεπα σε ποιους δρόμους οδηγούνται μια πολιτική προσπάθεια που εγώ την πίστεψα ως πατριωτική, αντισυστημική, κοινωνική και κατέληξε να χαρακτηρίζεται από δράσεις και ενέργειες που εγώ, αλλά και πολλοί συναγωνιστές μου καταδικάζουμε απερίφραστα και μετανιώνω που έστω και άθελά μου συνδέθηκα πολιτικά με αυτές.

Στη σημερινή μου δήλωση θα ήθελα να είχα προβεί νωρίτερα, αλλά δεν το έκανα για λόγους που επιφυλάσσομαι να αναφέρω στο μέλλον. Το αποφάσισα όμως γιατί δεν μου επιτρέπει πλέον η συνείδηση μου να συνδέω τις πατριωτικές και εθνικιστικές μου ιδέες με τέτοιου είδους ενέργειες και πρακτικές».
Χρυσή Αυγή: «Ψεύτης και ρίψασπις» ο Αλεξόπουλος
«Για ψεύδη συκοφαντίες και εν γένει άθλια και προδοτική συμπεριφορά» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής, χαρακτηρίζοντας «ρίψασπι» τον Αλεξόπουλο.

«Πριν τις εκλογές όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος είχαμε δεσμευτεί με τον λόγο της τιμής μας πως δεν θα προδώσουμε ποτέ την εντολή του ελληνικού λαού, να περιφρουρήσουμε τα δίκαιά του υπό την σημαία του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος. Είχαμε δώσει τον λόγο μας πως αν μία μέρα κάναμε πίσω, θα υποβάλαμε αυτομάτως την παραίτησή μας από το βουλευτικό αξίωμα. Η σημερινή επαίσχυντη πράξη Αλεξόπουλου αποδεικνύει πως εκτός των άλλων έχει απολέσει και την προσωπική του Τιμή», αναφέρει μεταξύ άλλων.
«Πριν την Ανάσταση πάντα υπάρχει ένας Ιούδας» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Χρυσή Αυγή και κατηγορεί τον Αλεξόπουλο ως «συκοφάντη και προδότη». «Ο εν λόγω βουλευτής, που ήταν ενεργό μέλος του κόμματος από το 1996, συνέπραξε με την εγκληματική οργάνωση του αντισυνταγματικού τόξου που δολοφονεί χιλιάδες Έλληνες και καταστρέφει το μέλλον της Πατρίδας μας», τονίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου