Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΚΥΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΛΙΝΑΣ ΑΛΕΞΙΟΥ, ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΗΣ...ΑΝΗΛΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΛΛΟΙ 400 ΑΕΤΟΝΥΧΙΔΕΣ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ!



 
ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ Π ΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ...
 
Η μητέρα της βουλευτίνας Ζωής Κωνσταντοπούλου, η κυρία Λίνα Αλεξίου, που λάμβανε το επίδομα για την... ανήλικη κόρη της Ζωή σημειώνει με ανακοίνωση της:

Στο φύλλο της 23ης Μαρτίου 2014 της εφημερίδας RealNews, δημοσιεύεται (με πρωτοσέλιδη καταχώριση και διαφήμιση) καταγγελία πoυ πλήττει την τιμή, την υπόληψη και την προσωπικότητά μου.

Επειδή κανένας -«συντάκτης» ή «υπεύθυνος»- δεν επικοινώνησε μαζί μου για να μου ζητήσει, όπως θα όφειλε, οποιαδήποτε διασταύρωση ή διευκρίνιση, οφείλω από την πλευρά μου να απαντήσω ότι η δημοσιογραφική δεοντολογία δεν είναι «πόζα» αλλά ουσία και το «λαβράκι» στη δημοσιογραφική πρακτική είναι είδηση πλήρης, κατ΄ ουσίαν και όχι κατ’ επίφαση, με την απάντηση του εκάστοτε θιγόμενου -στη δική μου περίπτωση βαρύτατα.

Η κατάδηλη σκοπιμότητα του «αποκαλυπτικού» δημοσιεύματος της εφημερίδας, ωστόσο, δεν θα με κάνει να υποχωρήσω από την υπεράσπιση αρχών και θέσεων, όπως άλλωστε πάντοτε έκανα, υπερασπιζόμενη την έντιμη καταγραφή και παρουσίαση της πραγματικής είδησης. Ούτε, άλλωστε θα με αποτρέψει από την άσκηση των καθηκόντων μου ως Αντιπροέδρου του ΕΣΡ.

Επειδή στο επίμαχο δημοσίευμα εμφανίζομαι ως… κλέπτουσα το Ταμείο Συντάξεων των Δημοσιογράφων, περιορίζομαι να αναφέρω ότι σαν κι εμένα, αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τη δεοντολογική «δημοσιογραφία» της RealNews, ως κλέφτες εμφανίζονται και άλλοι, περίπου 400, συνάδελφοι δημοσιογράφοι, οι οποίοι πληρώνουν διοικητικές δυσλειτουργίες, πράξεις και παραλείψεις ενός απαρχαιωμένου διοικητικού μηχανισμού.

Αυτό πώς δεν το ξέρει η RealNews;

Απάντηση στην ένσταση που έχω καταθέσει στο Ταμείο (για την οποία επίσης ουδέν αναφέρει το δημοσίευμα) δεν έχω πάρει μέχρι σήμερα και, συνεπώς, ούτε εγώ ούτε και οι εκατοντάδες συνάδελφοί μου είμαστε ακόμη σε θέση να γνωρίζουμε ποίος ευθύνεται για τον διασυρμό και την άδικη ταλαιπωρία μας.

Εν κατακλείδι, η ελάχιστη ΝΤΡΟΠΗ μπορεί να έχει εκλείψει. Η δημοσιογραφική δεοντολογία, όμως, θα υπάρχει έστω και αν την υπηρετούν ελάχιστοι. Για την υπεράσπισή της άλλωστε προσφεύγω στα αρμόδια θεσμικά όργανα. Και όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για «ειδήσεις και λαβράκια» μπορεί, αν θέλει, να έχει το πλήρες και έγκυρο ρεπορτάζ στο οποίο σκοπίμως δεν προχώρησε η RealNews, δεδομένου ότι ο φερόμενος ως συντάκτης του «θέματος», γνώριζε άσχετα και ασύνδετα με το θέμα γεγονότα, με πλείστες όσες λεπτομέρειες, τις οποίες «αξιοποίησε» επιλεκτικά και με συγκεκριμένη προσωπική στόχευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου