Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΡΑΝΙΕΡΙ

Ο Ιταλός «άδειασε» την ΕΠΟ για τους κόουτς των μικρών Εθνικών και ξεκαθάρισε ότι δεν παραιτείται

Ούτε κρύφτηκε, ούτε μάσησε τα λόγια του ο Κλαούντιο Ρανιέρι! Σε μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε στην κρατική τηλεόραση μίλησε για όλα τα «φλέγοντα» θέματα της Εθνικής!

Πρώτα απ' όλα ξεκαθάρισε πως ουδέποτε έκανε ο ίδιος κάποια υπόδειξη στην ΕΠΟ για το ποιος θα αναλάβει προπονητής στις μικρές Εθνικές, λέγοντας σχετικά: «Δώστε μου τις ευθύνες αυτές που μου αναλογούν γιατί εγώ δεν ξέρω κανέναν. Από τη στιγμή που εγώ δεν ξέρω κανέναν από τις μικρές εθνικές, πως μπορεί να έβαλα εγώ κάποιον εκεί»;

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός -που δήλωσε λάτρης της χώρας μας μέχρι το... κόκκαλο- αναφέρθηκε στο πόσο σημαντικός είναι ο Γιώργος Καραγκούνης για τη εύρυθμη λειτουργία της γαλανόλευκης, στην κλήση του Φάνη Γκέκα, μίλησε για την κακή μέχρι τώρα πορεία στα προκριματικά, υπογράμμισε πως οι διεθνείς δεν έχουν δώσει το 100% των δυνατοτήτων τους και έκανε σαφές πως το να παίξει η Ελλάδα επιθετικό ποδόσφαιρο είναι μάλλον ακατόρθωτο!

Τέλος, ο Ιταλός κόουτς επανέλαβε την πρόθεση του να συνεχίσει το έργο του στην Εθνική προκειμένου να πετύχει το στόχο της. «Δεν έχω σκεφθεί ποτέ να παραιτηθώ και το μυαλό μου είναι μόνο αυτή τη στιγμή το πως να κερδίσουμε τα νησιά Φερόε», είπε χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η μεγάλη συνέντευξη του Κλαούντιο Ρανιέρι στη ΝΕΡΙΤ:

Για το λόγο που ήρθε στην Εθνική: «Ο λόγος είναι απλός. Εγώ πάντα είδα την Ελλάδα σαν ένα φιλικό κράτος έχω έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα και αγαπάω τον ελληνικό λαό και μετέπειτα γνωρίζοντας Έλληνες ποδοσφαιριστές και βλέποντας Έλληνες ποδοσφαιριστές που παίζουν στην Ευρώπη αλλά και την Εθνικη ομάδα είπα ότι είναι μια καινούργια δουλειά, μια δουλειά που μου αρέσει να ανακαλύψω καινούριες καταστάσεις και γι' αυτό δέχτηκα την πρόταση από εδώ. Συναντήθηκα με τον Γιάννη Μπεθάνη και τον Γιώργο Σαρρή στη Ρώμη, θέλησαν να με γνωρίσουν πριν την αναχώρηση της ομάδας για το Παγκόσμιο Κύπελλο, αυτοί είχαν ανάγκη να μιλήσουν με κάποιους προπονητές, θέλανε να δουν ποιοι είναι διαθέσιμοι και είχαμε μια συνάντηση στη Ρώμη και από εκεί γεννήθηκαν όλα.

Για την εκκίνηση στα προκριματικά του Euro: «Ειλικρινά δεν περίμενα ένα τέτοιο ξεκίνημα από την ομάδα ήξερα ότι θα ήταν δύσκολο η εξήγηση ποικίλει σαν απάντηση. Η αλλαγή προπονητή ήδη σου προκαλεί ένα στρες οι παίκτες δεν ξέρουν εμένα και εγώ δεν ξέρω αυτούς στο 100% δεν ξέρουν τι ακριβώς ζητάω. Όταν γυρίζεις από ένα Μουντιάλ πολλές ομάδες έχουν μια πτώση. Γιατί το Μουντιάλ μπορεί να κάψει όλη την ενέργεια, είδαμε την Ολλανδία την Πορτογαλία και την Γερμανία να δυσκολεύονται στο να επιστρέψουν στην ίδια κατάσταση όπως ήταν πριν, αλλά επίσης πιστεύω ότι κάποιοι ποδοσφαιριστές δεν υπάρχουν πλέον και κάποιοι είναι τραυματίες,επίσης η έλλειψη αποφασιστικότητας και προσοχής όλο αυτό μας έκανε να χάσουμε αυτές τις δυο αναμετρήσεις και να φέρουμε ισοπαλία με την Φινλανδία.

Για τις αλλαγές που χρειάζεται η ομάδα: «Το πιο έξυπνο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε γιατί δεν μπορούμε να τα θέλουμε αμέσως και όλα για να κάνεις την αλλαγή χρειάζεται χρόνος. Χρειάζονται συνεχείς προπονήσεις, γιατί είναι άλλο πράγμα να προπονείς μια ομάδα κάθε μέρα για περισσότερο χρόνο και σιγά σιγά η φιλοσοφία του προπονητή να περνάει μέσα στο DNA του ποδοσφαιριστή και είναι άλλο πράγμα να τους προπονείς τρεις τέσσερις μέρες πριν από ένα ματς και να κάνεις προπόνηση και οι ποδοσφαιριστές να έρχονται με στρες και με άγχος από τα διάφορα προβλήματα των ομάδων τους.

Για το τι σκέφτεται να αλλάξει: «Κάποιος θα έρθει κουρασμένος. Άλλος θα έρθει ελαφρώς τραυματίας και την δεύτερη μέρα της προπόνησης μπορεί να μην είναι έτοιμος στο 100%. Όλο αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώσει το χρόνο να αφομοιώσουν την καινούργια φιλοσοφία του προπονητή. Εγώ πάντα στην καριέρα μου ως πρώτο σκοπό έχω να μάχομαι στο γήπεδο να δώσω τα πάντα για τη φανέλα για τους φιλάθλους για την ομάδα και για αυτό θέλω οι παίκτες μέσα στο γήπεδο να δίνουν όλα και να δίνουν το μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους γιατί να είμαστε δυνατοί πνευματικά. Από εκεί εγώ βλέπω ότι αν εσύ δεν μπορείς να μου τα δώσεις όλα αυτά εάν σου δίνω μια ευκαιρία σου δίνω δυο ευκαιρίες από εκεί και πέρα πρέπει να αλλάξω.

Για τις κλήσεις του στην Εθνική: «Σε αυτή τη στιγμή εμείς έχουμε χάσει. Πολύ σημαντικά κομμάτια από την ομάδα, παίκτες με χαρακτήρα με προσωπικότητα και μιλάω για το κέντρο τώρα δημιουργούμε ένα νέο χαρακτήρα στην ομάδα. Αυτό το χαρακτήρα πρέπει να τον βγάλουν στο γήπεδο οι ποδοσφαιριστές γιατί ο προπονητής μπορεί να έχει το χαρακτήρα αλλά είναι ποδοσφαιριστές που μπαίνουν στο γήπεδο και πρέπει να τα δώσουν όλα για την Εθνική για αυτό και προτιμώ ποδοσφαιριστές ακόμα και να είναι νέοι, ας μην έχουν εμπειρία, αλλά να τα δώσουν όλα μέσα στο γήπεδο.

Για τον τρόπο παιχνιδιού της γαλανόλευκης: «Τώρα καταλαβαίνω ότι οι Έλληνες μου ζητάνε να δουν την Εθνική τους στην επίθεση. Ναι, είναι σωστό να κάνεις επίθεση να είσαι συνέχεια στην επίθεση αλλά παράλληλα πρέπει να είμαστε συνέχεια προσεκτικοί στις αντεπιθέσεις που δεχόμαστε όπως με την Ιρλανδία δεχτήκαμε το γκολ στη αντεπίθεση και αυτό δεν είναι καλό. Πρέπει να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί, Να συμμετέχουμε όλοι και εγώ να έχω την εξυπνάδα να καταλάβω ότι η εθνική ομάδα για όλα αυτά τα χρόνια είχε νίκες όλο με 1-0 ,1-0 2-1. Να τα θυσιάσουμε δηλαδή όλα και να έχουμε μια νίκη από ένα ελεύθερο χτύπημα.

Πρέπει όμως να έχεις και τους ποδοσφαιριστές για να παίξουν επιθετικό ποδόσφαιρο .Και μένα μου αρέσουν οι ποδοσφαιριστές που μπορούν να κάνουν ένα δυο τρία γκολ θα πρέπει ομως να υπάρχει και ο γκολτζής παίκτες που ξέρουν να βάζουν γκολ. Πρέπει να συναρμολογήσουμε την παλιά φιλοσοφία με την καινούργια φιλοσοφία Όλο αυτό χρειάζεται χρόνος για να γίνει.

Για τα επόμενα παιχνίδια στα προκριματικά: «Εμείς τώρα πρέπει να παίξουμε παιχνίδι, παιχνίδι. Για εμάς τώρα κάθε παιχνίδι είναι ένας τελικός. Τώρα έχουμε τα νησιά Φερόε και πρέπει να πάμε μόνο να κερδίσουμε .Δεν θα είναι εύκολο γιατί αυτοί θα παίξουν όλοι αμυντικά και θα προσπαθήσουν να βγούνε στην αντεπίθεση και θα χρειαστεί να είμαστε έξυπνοι και γρήγοροι και επίσης να το θέλουμε. Θέλω να δω τους παίκτες μου να τρώνε το χόρτο, να είναι πονηροί, θέλω να κάνουμε τα πάντα για να κερδίσουμε το παιχνίδι. Τώρα πρέπει να πάμε παιχνίδι με παιχνίδι δεν πρέπει να κάνουμε κανένα λάθος. Η Εθνική ομάδα, όταν βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, πάντα έβρισκε τις λύσεις στην μεγάλη δυσκολία έκανε πάντα αποτέλεσμα. Εγώ θέλω να περάσω το νόημα στους παίκτες μου ότι αυτό θα είναι το παιχνίδι της ζωής τους. Θα χρειαστεί να δώσουν το μάξιμουμ για να μπορέσουμε να κερδίσουμε.

Για το αν σκέφτηκε ποτέ να παραιτηθεί: «Εμένα δεν μου πέρασε ποτέ αυτή η ιδέα για να παραιτηθώ είμαι ένας άνθρωπος προγραμματισμένος που θέλω το μάξιμουμ από τον εαυτό μου και το ίδιο ζητάω και από τους παίκτες. Δεν έχω σκεφθεί ποτέ να παραιτηθώ και το μυαλό μου είναι μόνο αυτή τη στιγμή το πως να κερδίσουμε τα νησιά Φερόε.

Για τους προπονητές στις μικρές ομάδες: «Σας παρακαλώ παρά πολύ, δώστε μου τις ευθύνες αυτές που μου αναλογούν γιατί εγώ δεν ξέρω κανέναν. Από τη στιγμή που εγώ δεν ξέρω κανέναν από τις μικρές εθνικές, πως μπορεί να έβαλα εγώ κάποιον εκεί; Δώστε μου τις ευθύνες για την πρώτη ομάδα την εθνική Ανδρών. Όχι για τις μικρές εθνικές. Θα μου δώσετε τις ευθύνες για τις μικρές εθνικές αν η ΕΠΟ θα προσλάβει σαν υπεύθυνο όλων τον κύριο Κριστιαν Νταμιάνο και τότε θα είμαι εγώ ο υπεύθυνος, αλλά όχι τώρα...»

Για το αν μπορεί η Εθνική να παίξει επιθετικά: «Η νίκη είναι το ζητούμενο αλλά για να παίξεις ένα τέτοιο ποδόσφαιρο επιθετικό χρειάζονται οι πρωταθλητές, χρειάζονται οι πολύ μεγάλοι ποδοσφαιριστές. Θέλεις παίκτες που ξέρουν να ντριμπλάρουν τον αντίπαλο όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο χωρίς τέτοιους παίκτες δεν μπορείς να παίξεις ένα τέτοιο ποδόσφαιρο. Αυτός που ξεσηκώνει τον κόσμο είναι μοναδικός και εμείς δεν έχουμε τέτοιους παίκτες. Αν είναι όμως οι δικοί μου τέτοιου είδους παίκτες και πρωταθλητές τότε πρέπει να το αποδείξουν αυτό. Γιατί είναι διαφορετικό να παίξεις στην επίθεση ή να κάνουμε αυτό που έκανε τόσο καιρό η προηγούμενη Εθνική ομάδα. Για μένα αυτό είναι πάντα ένα δίλημμα να παίξουμε στην επίθεση ή να παίξουμε και να κερδίσουμε με ένα γκολ διάφορα.

Για το πώς αντιμετωπίζεται η Εθνική: «Έχουμε δει ότι παίζοντας με συγκεκριμένο τρόπο οι αντίπαλοι μας σέβονται παρά πολύ, γιατί με τις ομάδες που παίζουμε στην κατάταξη της ΟΥΕΦΑ είναι πιο κάτω από εμάς και μας σέβονται και μας περιμένουν τώρα ,κάνουν το παιχνίδι που πάντα έκανε η Ελλάδα αυτό είναι ένα καινούριο θέμα για την Εθνική ομάδα και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε όλο αυτό. Πρέπει να προσέξουμε να είμαστε καλά αμυντικά και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί γιατί όπως με την Ιρλανδία δεχτήκαμε το γκολ από το κόρνερ και είχαν και φάσεις σε φάουλ που έγιναν έξω από την περιοχή μας. Η υπόθεση δεν είναι αν παίζουμε αμυντικό η επιθετικό ποδόσφαιρο. Ήταν ένα στημένο που έπρεπε να είμαστε εμείς προσεκτικοί και τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι θα χρειαστεί να παίξουν και για την επίθεση, όπως και εγώ πρέπει να τους εξηγήσω ότι ναι παίζουμε επιθετικά, αλλά πρέπει να είμαστε και έξυπνοι και πονηροί.

Για την Ελλάδα ως χώρα: «Πάντα λέω ότι είμαστε πολύ κοντά με τους Έλληνες. Όλοι εμείς στην Μεσόγειο μοιάζουμε. Γνώρισα την Ελλάδα όταν για πρώτη φορά ήρθα σαν ποδοσφαιριστής με την Ρόμα κάναμε ένα φιλικό και από εκείνη τη στιγμή και μετά ήμουν πολύ γοητευμένος τα παιδιά μου διάβαζαν ελληνική ιστορία, διάβαζαν Ελύτη, Όμηρο και πάντα είμαστε πολύ γοητευμένοι με την Ελλάδα. Ερχόμαστε πάντα διακοπές στις εκπληκτικά νησιά με τον ωραίο κόσμο που είναι πολύ ανοιχτός, είναι φιλόξενος και για αυτό πάντα διάλεγα την Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες. Όταν δέχτηκα το τηλεφώνημα του προέδρου δέχτηκα ευχαρίστως και με μεγάλη χαρά. Έχω παίξει αρκετά χρόνια σαν ποδοσφαιριστής στον Νότο στην Ιταλία στην Κατάνια, στο Καταντζάρο στο Παλέρμο και βλέπω ξανά την αγάπη και το πάθος που είχαν οι φίλοι της Νότιας Ιταλίας με τους Έλληνες. Νιώθω πολύ σαν το σπίτι μου όταν έρχομαι στην Αθήνα και στην Ελλάδα. Επειδή έχω παίξει στην Νότια Ιταλία ξέρω ακριβώς πως αισθάνεται ο κόσμος και την επόμενη μέρα που θα πάει στην δουλειά του και αν έρθει η νίκη τα προβλήματα όλα τα οικογενειακά μπαίνουν λίγο στην άκρη και βλέπει κάπως πιο θετικά όλα τα προβλήματα και στην δουλειά αλλά και στην ζωή σου. Το ποδόσφαιρο είναι πολύ σημαντικό για έναν φίλαθλο και για την ψυχολογία του. Εγώ ξέρω αρκετά καλά και θέλω να το μεταδώσω και στους παίκτες μου αυτο. Οι παίκτες μπορούν και πρέπει να καταλάβουν πόσο καλό η πόσο κακό μπορούν να κάνουν για τους φιλάθλους που έρχονται...

Για το πόσο δύσκολο ήταν να φτάσει ψηλά: «Είναι δύσκολο, είναι δύσκολο γιατί είχα την τύχη να έχω πάρα πολλούς πρωταθλητές να πεις ένα μπορεί να ξεχάσεις κάποιους άλλους. Εσείς πριν μου είπατε για τον Τζολα που ήταν ένας παίκτης που θα μπορούσε να καθορίσει μια ομάδα. Ο Τζολα ήταν ένας από τους παίκτες που έκανε τα πράγματα που ήταν δύσκολα να φαίνονται εύκολα. Είχα πολλές εμπειρίες στην καριέρα μου και έχω μια ξεχωριστή αυτή από το Κάλιαρι. Εγώ δεν ήμουν ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής ήμουν ένας νορμάλ παίκτης της Σεριε Α σε μια ομάδα που ανέβαινε και κατέβαινε και παλεύαμε πάντα για αυτό το στόχο. Αυτό έγινε και στο Καταντζαρο και εκεί είμαστε τρία χρόνια στην δεύτερη κατηγορία τα δυο τα κερδίσαμε και τον ένα τον χάσαμε στην διαδικασία των πλει οφ και πέντε χρόνια στην Κατάνια κάναμε στην πρώτη κατηγορία για να πέσουμε μετά στην δεύτερη. Το ίδιο και στο Παλέρμο μεγάλες μάχες δώσαμε να παλεύουμε από την πρώτη στην δεύτερη κατηγορία. Ποτέ δεν ήμουν ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής. και ξεκίνησα από πολύ χαμηλά Ξεκίνησα βήμα βήμα και έφτασα να δουλέψω στα μεγαλύτερα κλαμπ της Ευρώπης. Εγώ μέσα μου ακόμα έχω τον καλπασμό που κάναμε με την Κάλιαρι απο την τρίτη κατηγορία στην δεύτερη και από την δεύτερη στην πρώτη κατηγορία και εκεί σώσαμε την ομάδα και παρέμεινε στο κορυφαίο πρωτάθλημα. Όλο αυτό μέσα σε τρία χρόνια. Αυτό το γεγονός ήταν που με εκτόξευσε. Για όλη μου την καριέρα, για όλη τη ζωή μου. Εγώ θα θυμάμαι αυτή την ομάδα αυτόν τον λαό.

Για την πίεση που αισθάνεται στον πάγκο: «Αισθάνομαι έντονα την πίεση γιατί είμαι εγώ πρώτος που πιέζω τον εαυτό μου πάντα θέλω το μάξιμουμ από μένα και από τους ποδοσφαιριστές. Ξέρω καλά όμως ότι δεν δίνουμε το εκατό τοις εκατό. Την πίεση θα την πάρω όμως εγώ ολόκληρη πάνω μου γιατί είμαι ένας θετικός άνθρωπος και θέλω να γυρίσω όλη αυτή την πίεση σε θετική ενέργεια. Εύχομαι και οι ποδοσφαιριστές που σίγουρα αισθάνονται αυτή την πίεση, να τη γυρίσουν σε μια θετική ενέργεια στο παιχνίδι με τα νησιά Φερόε».

Για τα αποτελέσματα και τον κόσμο: «Αυτό που δεν μου αρέσει είναι τα αποτελέσματα, γιατί δεν κάνουμε τους Έλληνες ευτυχισμένους. Μετά το Μουντιάλ, ο κόσμος περίμενε κάτι ωραίο, κάτι θετικό και εμείς δεν τους το δωρίζουμε. Ο εκνευρισμός μου έχει να κάνει με το ότι δεν δίνουμε στον ελληνικό λαό αυτό που του αξίζει. Για να δώσουμε όμως περισσότερα πρέπει να δουλέψουμε μαζί με τα παιδιά, γιατί αλλάζουμε σιγά-σιγά από ένα συγκεκριμένο στυλ παιχνιδιού σε ένα άλλο. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα αμέσως. Αργούμε, γιατί δεν μπορώ να είμαι κάθε μέρα με τα παιδιά».

Για το ότι δεν μπορεί να περάσει τη φιλοσοφία του: «Πρέπει να ζητήσω το μάξιμουμ από τους ποδοσφαιριστές μέσα σε τέσσερις μέρες. Μετά τους βλέπω έπειτα από ένα μήνα και μετά από τέσσερις μήνες αυτό είναι δύσκολο. Καταλαβαίνω, το ήξερα από πριν, αλλά το καταλαβαίνω τώρα περισσότερο. Εγώ αισθάνομαι απογοητευμένος που δεν μπορώ να δώσω τον χαρακτήρα μου στα παιδιά που μπαίνουν μέσα στο γήπεδο και αυτό είναι που με εκνευρίζει περισσότερο....»

Για τον Γκέκα και τις κλήσεις: «Πρώτα από όλα, τον Γκέκα τον καλέσαμε γιατί τα πάει πολύ καλά στην Τουρκία. Είναι μέσα στα γκολ. Εγώ πρέπει να κάνω μια λίστα πριν την τελική επιλογή δεκαπέντε μέρες πριν και όταν κατάλαβα ότι ο Γκέκας δεν ήταν σε αυτή την αρχική λίστα, είπα να τον βάλουμε για να έχω την δυνατότητα όταν φτιάξω την τελική λίστα να μπορέσω να τον καλέσω. Πρέπει όμως επίσης να θυμηθώ ότι τα δυο τελευταία χρόνια ο Γκέκας δεν είχε βάλει γκολ στην εθνική ομάδα. Είναι όμως ένας παίκτης που τον έχουμε στα υπόψη γιατί έχω και εγώ ανάγκη από ποδοσφαιριστές που μπορούν να σκοράρουν. Ένας παίκτης που στην αρχή τον κάλεσα και μετά τον άφησα εκτός ήταν ο Διαμαντάκος. Τον Μάνταλο τον κάλεσα γιατί κοιτάζουμε να βάλουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο νέους παίκτες με αξία. Στους νέους πρέπει να δίνεις τη δυνατότητα να κάνουν λάθος για να γίνονται καλύτεροι. Θα ήθελα όμως οι ποδοσφαιριστές που έχουν την εμπειρία να δώσουν το κάτι παραπάνω, αυτή είναι η υπόθεση....»

Για τη στήριξη των Ελλήνων: «Από την στιγμή που δεν καταφέραμε να τους δώσουμε αυτό που ήθελαν, ζητώ από τους Έλληνες φιλάθλους να είναι κοντά μας αυτή τη στιγμή γιατί είναι σημαντικό και τα παιδιά να νιώσουν ότι παίζουν στην έδρα μας»

Για τα όσα ζήτησε από την ΕΠΟ όσον αφορά τις υποδομές: «Μερικούς μήνες πριν, η ομοσπονδία μου είχε ζητήσει να δω τι μπορούμε να κάνουμε για τα νέα παιδιά. Εγώ τους είχα πει γιατί δεν μπορώ να ασχοληθώ και με τα παιδιά τους είχα προτείνει στην ΕΠΟ να μιλήσουν με τον Κριστιαν Νταμιανό. Ήταν ο δικός μου δεύτερος προπονητής στην Γιουβεντους, στη Ρομα, στην Ίντερ στην Πάρμα. Αυτός ήταν ο υπεύθυνος στο Κλερ Φοντέν που για όποιον δεν ξέρει είναι το πρώτο σχολείο για τους νέους ποδοσφαιριστές στην Γαλλία. Απο εκεί έχουν βγει διάφοροι όπως ο Τρεζεγκέ, ο Ανρί, ο Γκαλάς, πάρα πολλοί παίκτες. Για να καταλάβετε, όταν ήμουν στην Αγία Πετρούπολη τελευταία, έγινε μια ερώτηση στον προπονητή της Γερμανίας, τον νικητή του παγκόσμιου κυπέλλου. Τον ρώτησαν “πως φτάσατε να κερδίσετε το Μουντιαλ;”. Αυτός τους είπε την ιστορία από την αρχή. Όταν έφτασε ο Κλινσμαν στην εθνική το πρώτο πράγμα που ζήτησε, ήταν να κάνει μια ακαδημία για τους νέους ποδοσφαιριστές.

Εκεί γεννήθηκαν οι καινούργιες γενιές. Εγω είπα αυτό το πράγμα στην ΕΠΟ, ότι έχουμε ανάγκη από ένα άτομο υπεύθυνο σε όλη την ακαδημία των νέων, ένα άτομο που θα μπορεί να διαλέξει τους προπονητές, γιατί το μέλλον είναι στα παιδιά και η Ελλάδα έχει πολλά, άλλα δεν έχουν αξία. Έχουμε ανάγκη να κάνουμε ένα ποδοσφαιρικό σχολείο. Να ψάξουμε, να πάμε σε διάφορες περιοχές με τους προπονητές και να πάρουμε τους πιο άξιους από παντού. Να πάρουμε αυτούς που αξίζουν, όχι τους φίλους κάποιων. Είναι μεγάλη πληγή το να κάνεις ποδοσφαιριστή κάποιον που δεν είναι ποδοσφαιριστής. Εμείς πρέπει να πάμε σε υψηλό επίπεδο. Παιδιά-ποδοσφαιριστές που δεν έχουν σπόνσορες, ώστε να τα σπρώχνουν, αλλά παιδιά που αξίζουν να πάρουν μέρος στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Το μέλλον της Ελλάδας, της Ιταλίας όλων των χωρών. είναι οι νέοι. Πρέπει να βρεις σωστά άτομα που ξέρουν, που μπορούν να ανεβάσουν τα παιδιά αυτά ψηλά».

Για τον Καραγκούνη: «Λόγω του ότι εγώ δεν μπορώ να προπονώ την ομάδα όλες τις μέρες, είχα ανάγκη από ένα άτομο που να γνωρίζει από μέσα όλα τα χαρακτηριστικά, ψυχολογικά και τεχνικά, διαφόρων ποδοσφαιριστών που υπάρχουν στην Ελλάδα. Όταν άκουσα ότι ο Γιώργος ήταν ελεύθερος και ήταν ένα άτομο σοβαρό, ένα άτομο που σε κοιτάει στα ματιά και ποτέ δεν σε προδίδει, ζήτησα από αυτόν αν μπορεί να γίνει μέρος στο προπονητικό επιτελείο το δικό μας. Είναι ένας άνθρωπος που γνωρίζει όλη την εθνική ομάδα. Εδώ και είκοσι χρόνια είναι μέλος σε αυτή την ομάδα. Έχουμε μια άριστη σχέση και μιλάμε για όλα τα θέματα, μιλάμε για τους ποδοσφαιριστές, για τα χαρακτηριστικά των παικτών... Ζήτησα από αυτόν να μιλήσει στους ποδοσαιριστές αυτούς που είναι στο εξωτερικό, στους τραυματίες και μετά να με ενημερώσει. Κάνω μια μεγάλη ανταλλαγή ιδεών με τον Καραγκούνη....»

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου