Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Τι αποκάλυψε ο κουμπάρος του Σώρρα για τη «δράση» του (BINTEO)


Νέες αποκαλύψεις σχετικά με τη «δράση» του Αρτέμη Σώρρα είδαν το φως της δημοσιότητας.

Ο κουμπάρος και πρώην φίλος του μίλησε στην εκπομπή Tatiana Live της Τατιάνας Στεφανίδου στο Ε και αποκάλυψε πως είναι και ο ίδιος θύμα του Αρτέμη Σώρρα.
«Υπήρξε μία ιστορία με ληγμένα δηνάρια του Κουβέιτ»
“Υπήρξε μία ιστορία με ληγμένα δηνάρια του Κουβέιτ. Με τα μάτια μου είδα βαλίτσες γεμάτες με δηνάρια του Κουβέιτ. Και μάλιστα τρομοκρατημένος» ανέφερε ο δικηγόρος Φώτης Λεπίδας.
Και συνέχισε: «Γιατί τις είδα με τα μάτια μου όταν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν μου έδινε τα λεφτά από ένα αυτοκίνητο μου που πήρε να πουλήσει. Φανταστείτε ότι μου προσέφερε – ήταν γαλαντόμος – δηνάρια τα οποία “κόστιζαν” δισεκατομμύρια ευρώ για 40 με 50 χιλιάδες ευρώ.
Δηλαδή πόσο ένας άνθρωπος πρέπει να ψάξει κάτι άλλο για να καταλάβει τι κάνει; Κατά την εισβολή των Αμερικανών στο Κουβέιτ μετά τον Σαντάμ “ακυρώθηκαν” τα δηνάρια».



makeleio.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου