Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Ιερέας οργάνωνε όργια με τις 15 ερωμένες του και τις εξωθούσε στην πορνεία


Σάλος έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες στην
Πάντοβα της Ιταλίας καθώς καθολικός ιερέας κατηγορείται για οργάνωση οργίων στο πρεσβυτέριο και για εξώθηση μερικών από τις 15 ερωμένες του στην πορνεία. Μάλιστα βρέθηκαν κρυμμένα και πορνογραφικά βίντεο, τα οποία έφεραν ονόματα παπών.

AdTech Ad
Οι δραστηριότητες του 48χρονου ιερέα αποκαλύφθηκαν μετά από καταγγελίες τριών ενοριτών, με την υπόθεση να είναι υπό έρευνα από τις αρχές.
Όπως μεταδίδουν ιταλικά ΜΜΕ, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν σεξουαλικά παιχνίδια και τα βίντεο των οργίων ενώ ο ιερέας είναι ύποπτος για μαστροπεία, καθώς οι άνδρες συμμετέχοντες σ' αυτά πλήρωναν για να λάβουν μέρος. Ο ιερέας φέρεται, επίσης, να απολάμβανε τις διακοπές του με τις ερωμένες του, πηγαίνοντας σε θέρετρο της Γαλλίας για γυμνιστές και για swingers.
Οι σχετικές καταγγελίες έγιναν από γυναίκες της ενορίας στον τοπικό επίσκοπο το περασμένο καλοκαίρι, ωστόσο οι εκκλησιαστικές αρχές δεν προέβησαν στην ανάλογη ενημέρωση στην αστυνομία, υποστηρίζοντας ότι διενεργούσαν τη δική τους έρευνα.
Μία από τις ερωμένες του ιερέα, ετών 49, δήλωσε στην εφημερίδα Il Mattino di Padova ότι "μου έστελνε σωρεία μηνυμάτων. Μου τηλεφωνούσε. Μου έλεγε ή μου έγραφε "Είμαι ευτυχισμένος όταν είμαι μαζί σου. Υπήρχαν πολλές γυναίκες γύρω του. Δεν το κατάλαβα αρχικά, αλλά αργότερα", προσθέτοντας ότι "κάναμε σεξ στο πρεσβυτέριο όλες τις ώρες: πρωί, απόγευμα, βράδυ".
Ο ιερέας δεν έχει συλληφθεί, ωστόσο έχει απομακρυνθεί προσωρινά από τα καθήκοντά του. Σύμφωνα με την εφημερίδα, μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου έφυγε από την Ιταλία και πήγε στην Κροατία.



Πηγή: Russia Today

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου