Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

«Γ@μώ την Ελλάδα σας, κ@λοΈλληνες», είπε Αλβανός σε υπάλληλο του ΚΕΠ Αττικής που του είπε ότι κόλλησε το μηχάνημα για το κοινωνικό εισόδημα!!!


Μας το έστειλε αναγνώστης και το δημοσιεύσαμε: «Γαμώ την Ελλάδα σας κωλοέλληνες». Αυτή ήταν η απάντηση του Αλβανού όταν εργαζόμενη σε ΚΕΠ της Αττικής του είπε ότι δεν μπορεί να του κάνει την αίτηση για το κοινωνικό επίδομα αλληλεγγύης, λόγω προσωρινού προβλήματος της εφαρμογής. Αυτός ο αλβανός όταν καταφέρει να κάνει την αίτηση για το ΚΕΑ θα του εγκριθεί γιατί έχει μηδενικό εισόδημα λόγω.... μαύρης εργασίας. Θα παίρνει λοιπόν κάθε μήνα από τους φόρους αλληλεγγύης των ''κωλοελλήνων'', 200 ευρώ αυτός. 100 η γυναίκα του και 50 το παιδί του.

Όταν το διάβασα αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η περίπτωση μιας γιαγιάς Ελληνίδας πρόσφατα που δούλεψε όλη της τη ζωή στα χωράφια με αξιοπρέπεια έκανε παιδιά εγγόνια κάτω από δύσκολες συνθήκες. Μεγάλωσε την Ελλάδα η γιαγιά και με δάκρυα στα μάτια είπε "Παιδί μου η σύνταξη που παίρνω είναι πολύ μικρή δεν μου φτάνει ούτε για φάρμακα..Ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν έχω να ζήσω βλέπω τα εγγονάκια μου και μου ραγίζει η καρδιά που δεν έχω να τους δώσω ένα χαρτζιλίκι"...Αυτά τα γεγονότα που συμβαίνουν στην χώρα είναι πιο τραγικά και από την κατοχή του σαράντα..Τότε ο Έλληνας δεν είχε να φάει αλλά πολέμαγε με αξιοπρέπεια ήταν περήφανος...

Σήμερα τα λεφτά που περνάνε από τη χώρα τα καρπώνονται η Αλβανοί οι Πακιστανοί και οι λαθρομετανάστες μέσω της κυβερνητικής πολιτικής της Αριστεράς....Ο Έλληνας ξεφτιλίζεται από την ίδια του την ηγεσία και παρ' όλα αυτά δεν αλλάζει τίποτα; Ποιός Έλληνας θα πήγαινε μέσα στην Αλβανία να μιλήσει έτσι;; Θυμάστε τον Νίκο Γκούμα; Που τόλμησε όχι να βρίσει τους Αλβανούς αλλά να μιλήσει Ελληνικά μέσα στο καφενείο της Χειμάρρας, και αμέσως μετά οι Αλβανοί εθνικιστές τον πάτησαν με το αυτοκίνητο και τον σκότωσαν επειδή απαγόρευαν τα Ελληνικά στο καφενείο!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου