Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Ν. Μιχαλολιάκος: Μου έστησαν καρτέρι θανάτου



Δηλώνει πεπεισμένος ότι ήταν ο στόχος της επίθεση στην Πεύκη
Το στόχο των δραστών που πυροβόλησαν προχτές το απόγευμα στην Πεύκη τους δύο αστυνομικούς αναζητούν οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας.

Ένα από τα σενάρια που εξετάζεται από τους επιτελείς της Αντιτρομοκρατικής είναι στόχος των υπόπτων να ήταν ο γενικός γραμματέας της «Χρυσής Αυγής», Νίκος Μιχαλολιάκος, ο οποίος διαμένει σε κοντινή απόσταση από το σημείο της συμπλοκής και περνούσε από εκείνο το σημείο σε καθημερινή βάση.




Ο ίδιος πάντως ο κ. Μιχαλολιάκος, μιλώντας στη «Δημοκρατία» δηλώνει πεπεισμένος ότι ο ίδιος ήταν ο στόχος της ενέδρας.

«Πράγματι μένω τρία με τέσσερα οικοδομικά τετράγωνα από το σημείο. Κάθε Τετάρτη στις 7 το απόγευμα περνάω μαζί με τη γυναίκα μου από το συγκεκριμένο δρόμο που τραυματίστηκαν οι αστυνομικοί για να βγω στην Εθνική Οδό και να πάω στα γραφεία του κόμματος. Είναι ξεκάθαρη επίθεση τρομοκρατίας και ο στόχος ήμουν εγώ», δήλωσε ο κ. Μιχαλιάκος στην εφημερίδα. Και πρόσθεσε: «Η συμπλοκή ήταν στην ίδια ευθεία με το δρομολόγιό μου. Κάποιοι ήταν τσιλιαδόροι και κάποιοι άλλοι ήθελαν να με σκοτώσουν με όπλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου