Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Ε. Μανωλίδου: «Δεν με στεναχωρούν τα νούμερα»




Η Ευγενία δεν το βάζει κάτω και δηλώνει πως τα μονοψήφια νούμερα της εκπομπής της δεν την στεναχωρούν καθόλου: «Δεν με στεναχωρούν καθόλου! Πεισμώνω τρομερά. Κανένας δεν ήταν ικανοποιημένος στην ομάδα» αναφέρει στο περιοδικό «Hello».

Όσο για τις φήμες που θέλουν το «Dancing With The Stars Daily» να κόβεται, η παρουσιάστρια απαντά: «Εμένα προσωπικά δεν μου έχουν πει κάτι τέτοιο. Κανένας δεν μου μίλησε για νούμερα».

Όμως τι συμβουλή έδωσε ο Άδωνις στην Ευγενία;



«Ποτέ δεν θα ξεχάσω τη συμβουλή που μου έδωσε για το τηλεοπτικό μου ο Άδωνις» δήλωσε η Ευγενία Μανωλίδου, μιλώντας για τον σύζυγό της και τη στήριξή που της προσέφερε στο ξεκίνημά της στον χώρο της τηλεόρασης.

«Μου είχε πει ότι θα υποστώ τρομερό ψυχολογικό πόλεμο, αλλά παράλληλα πως πιστεύει σε μένα και ότι θα τα καταφέρω. Με συμβούλεψε να μην ξεχάσω ποτέ τη μεγάλη ψυχική δύναμη που έχω και με προέτρεψε να συζητώ μαζί του τα πάντα, για να μην πληγωθώ εσωτερικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου