Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

"Πολιτική" σφαλιάρα της Καϊλή στον Βενιζέλο


"Πολιτική" σφαλιάρα της Καϊλή στον ΒενιζέλοMε με το βαμβάκι «έσφαξε» μέσω του facebook και του twitter, τον πρόεδρο του ...
ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο, η Εύα Καϊλή, ρίχνοντάς του πόρτα στην πρόσκληση που της έκανε να αναλάβει υπεύθυνη στην Πολιτική Γραμματεία του κόμματος. Αναλυτικά, ολόκληρη η δήλωσή της: "Αισθάνομαι πως οφείλω πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ και μια απάντηση στους Θεσσαλονικείς, που αν και με εξέλεξαν πρώτη για να τους εκπροσωπήσω σε μια κρίσιμη περίοδο για την Ελλάδα, τρίτη φορά μου αφαιρείται αυτή η δυνατότητα. Πιστεύω ακράδαντα πως οι νέοι πρέπει να διεκδικούν με διαφορετικό ήθος και ύφος ένα καλύτερο μέλλον. Ευχαριστώ τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για την πρόταση του να συμμετάσχω στην Πολιτική Γραμματεία, αλλά η ενασχόλησή μου με την πολιτική πάντα είχε βάση και αναφορά στην κοινωνία και γινόταν με όρους αξιοπρέπειας, ποτέ εν αναμονή οποιουδήποτε κομματικού διορισμού. Παραμένω παρούσα πολιτικά, ανεξάρτητα από την όποια επαγγελματική και βιοποριστική μου δραστηριότητα, προσπαθώντας ενεργά να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα των συμπολιτών μου, διατηρώ το γραφείο μου στην Θεσσαλονίκη, ως σημείο αναφοράς όσων πίστεψαν και πιστεύουν πως μπορούμε να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά" 
 
ksipniste re.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου