Πρώτος στο Τμήμα Μηχανικών του Trinity College
Κατάφερε να εισαχθεί πρώτος στο Τμήμα Μηχανικών του Trinity College του Πανεπιστημίου Cambridge, αλλά δηλώνει τη λύπη του που αναγκάστηκε να επιλέξει το εξωτερικό για τις σπουδές του. Πρόκειται για τον 17χρονο μαθητή της Γ΄ Λυκείου Νικόλα Κατέρη, ο οποίος, ύστερα από δυόμισι χρόνια προσπάθειας, ενημερώθηκε πριν από λίγες ημέρες ότι έγινε δεκτός στο πανεπιστήμιο των ονείρων του. «Θα προτιμούσα η κατάσταση να είναι τέτοια ώστε να μείνω στην Ελλάδα, αλλά η τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει υποβαθμιστεί πολύ και δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει μαθητές που θέλουν να ασχοληθούν με την επιστήμη τους και να πάνε ψηλά», εξηγεί στην «Καθημερινή».
Δεν έχει καμία ένσταση όσον αφορά το περιεχόμενο των σπουδών που παρέχει η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, επισημαίνει μάλιστα ότι τη θεωρεί ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου. Τονίζει όμως ότι το σύστημα έχει πολλά προβλήματα, ενώ προσθέτει ότι φαινόμενα όπως οι συνεχείς καταλήψεις δεν προάγουν τη μάθηση. Έχοντας αποφασίσει από τα τέλη της Γ΄ Γυμνασίου το αντικείμενο των σπουδών του, αλλά και το ότι επιθυμεί να σπουδάσει στο εξωτερικό, δηλώνει ότι είναι πολύ λυπηρό να πρέπει να συμβουλεύεις όσους μαθητές (μικρότερους από αυτόν) έχουν την οικονομική δυνατότητα να επιλέξουν το εξωτερικό και όχι την Ελλάδα για τις σπουδές τους.
Ολοκλήρωσε φέτος με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία τις εξετάσεις που του ζήτησε το βρετανικό πανεπιστήμιο (A Levels) σε Φυσική, Μαθηματικά και Προηγμένα Μαθηματικά και εξηγεί ότι πέτυχε τον στόχο του χωρίς να στερηθεί πολλά πράγματα. «Ο προσωπικός χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός, αλλά τα περισσότερα πράγματα που ήθελα να κάνω, πέραν των ακαδημαϊκών μου υποχρεώσεων, δεν τα στερήθηκα», περιγράφει, σημειώνοντας μάλιστα ότι οι πάνω από 1.000 ασκήσεις μαθηματικών που έλυσε τα τελευταία δύο χρόνια ήταν και αυτή μια διαδικασία που τον γέμιζε πολύ και έτσι δεν αισθάνθηκε πιεσμένος.
Δεν έχει καμία ένσταση όσον αφορά το περιεχόμενο των σπουδών που παρέχει η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, επισημαίνει μάλιστα ότι τη θεωρεί ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου. Τονίζει όμως ότι το σύστημα έχει πολλά προβλήματα, ενώ προσθέτει ότι φαινόμενα όπως οι συνεχείς καταλήψεις δεν προάγουν τη μάθηση. Έχοντας αποφασίσει από τα τέλη της Γ΄ Γυμνασίου το αντικείμενο των σπουδών του, αλλά και το ότι επιθυμεί να σπουδάσει στο εξωτερικό, δηλώνει ότι είναι πολύ λυπηρό να πρέπει να συμβουλεύεις όσους μαθητές (μικρότερους από αυτόν) έχουν την οικονομική δυνατότητα να επιλέξουν το εξωτερικό και όχι την Ελλάδα για τις σπουδές τους.
Ολοκλήρωσε φέτος με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία τις εξετάσεις που του ζήτησε το βρετανικό πανεπιστήμιο (A Levels) σε Φυσική, Μαθηματικά και Προηγμένα Μαθηματικά και εξηγεί ότι πέτυχε τον στόχο του χωρίς να στερηθεί πολλά πράγματα. «Ο προσωπικός χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός, αλλά τα περισσότερα πράγματα που ήθελα να κάνω, πέραν των ακαδημαϊκών μου υποχρεώσεων, δεν τα στερήθηκα», περιγράφει, σημειώνοντας μάλιστα ότι οι πάνω από 1.000 ασκήσεις μαθηματικών που έλυσε τα τελευταία δύο χρόνια ήταν και αυτή μια διαδικασία που τον γέμιζε πολύ και έτσι δεν αισθάνθηκε πιεσμένος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου