Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

«ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ»!!! ΤΟ 'ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!




EΦΕΡΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΡΥΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΣ! ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕΤΑΛΛΙΟ!

Η Κατερίνα Στεφανίδη κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον τελικό του επί κοντώ γυναικών των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο με 4.85μ. Το ασημένιο πήρε η Αμερικανίδα Σάντι Μόρις με το ίδιο ύψος και το χάλκινο η Νεοζηλανδή Ελίζα ΜακΚάρτνεϊ με 4.80μ.

Είναι το πρώτο μετάλλιο της χώρας μας στο επί κοντώ στην ιστορία της διοργάνωσης και το 7ο χρυσό στον στίβο. Συνολικά η Ελλάδα έχει στο στίβο 30 μετάλλια, 7 χρυσά, 12 ασημένια και 11 χάλκινα. Παράλληλα η Ελλάδα πήρε το 6ο της μετάλλιο στο Ρίο και το τρίτο χρυσό!

Η «χρυσή» Ολυμπιονίκης του Λονδίνου Τζένιφερ Σουρ (ΗΠΑ) κατετάγη 7η με 4.60μ μαζί με την «ασημένια» Γιαρισλέι Σίλβα (Κούβα) με το ίδιο ύψος.


Η απονομή για τη Στεφανίδη και η ανάκρουση του εθνικού μας ύμνου θα γίνει τα ξημερώματα της Κυριακής (02:15).

Η Στεφανίδη κατέκτησε το τρίτο της μετάλλιο στη χρονιά, καθώς ήταν τρίτη το χειμώνα στο Παγκόσμιο του Πόρτλαντ και "χρυσή" πριν από λίγες εβδομάδες στο Ευρωπαϊκό του Αμστερνταμ.

Παράλληλα με αυτή της την εμφάνιση επιβεβαίωσε περίτρανα πως είναι η σταθερότερη αθλήτρια της χρονιάς εκείνη που αναμένεται να προσπαθήσει να κρατήσει τα σκήπτρα του αγωνίσματος για την επόμενη τετραετία.

Η κατάταξη στον τελικό
1. Κατερίνα Στεφανίδη (ΕΛΛΑΔΑ) 4.85 μέτρα
2. Σάντι Μόρις (ΗΠΑ) 4.85
3. Ελίζα ΜακΚάρτνεϊ (Νέα Ζηλανδία) 4.80
4. Αλάνα Μπόιντ (Αυστραλία) 4.80
5. Χόλι Μπράντσοου (Μ. Βρετανία) 4.70
6. Νικόλ Μπίχλερ (Ελβετία) 4.70
7. Τζένιφερ Σουρ (ΗΠΑ) 4.60
7. Γιαρισλέι Σίλβα (Κούβα) 4.60
9. Μαρτίνα Στρουτς (Γερμανία) 4.60
10. Λίσα Ρίζιχ (Γερμανία) 4.50
11. Τίνα Σουτέι (Σλοβενία) 4.50
12. Κέλσι Άμπε (Καναδάς) 4.50

Κ. Στεφανίδη: Έκανα τη χώρα μου υπερήφανη

Κορυφαία ειδησεογραφικά πρακτορεία στον κόσμο, ιστοσελίδες αλλά και εφημερίδες μέσω των δικών του site, αποθέωσαν τη Κατερίνα Στεφανίδη για το χρυσό μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ, πρώτο στο Στίβο για την χώρα μας από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.

Σημείο αναφοράς η απουσία της Ελένα Ισινμπάγεβα, που είχε αποκλειστεί από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, εξαιτίας της γνωστής υπόθεσης ντόπινγκ που αφορά την ομάδα Στίβου της Ρωσίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Reuters ανέφερε ότι ο αγώνας έγινε, μόλις λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της Ρωσίδας δύο φορές Ολυμπιονίκης, για αποχώρηση από τον αθλητισμό, δηλώνοντας πως «όποια και να κερδίσει το μετάλλιο δεν θα είναι ένα σωστό χρυσό μετάλλιο», λόγω της δικής της απουσίας.

«Κάθε αθλητής θα ήθελε να είναι στους Αγώνες και να έχει την ευκαιρία να νικήσει,» είπε η Στεφανίδη στις δηλώσεις της στο Reuters, όταν ρωτήθηκε για την απαγόρευση της Ισιμπάγεβα. «Τα πράγματα είναι όπως είναι και δεν είχαμε να κάνουμε τίποτα με αυτό. Εγώ είμαι στην ευχάριστη θέση να κάνω τη χώρα μου υπερήφανη,» τόνισε. Στις δηλώσεις της Ισιμπάγεβα, απάντησε η Σάντι Μόρις, που κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο.

«Τα σχόλιά της ήταν άσεβή και άσχημα για τους ανθρώπους που ήταν εκεί έξω απόψε,» είπε η 24χρονη Αμερικανίδα . «Είναι κάποια που παρακολουθούσα ολόκληρη τη ζωή μου και είναι απογοητευτικό να ακούω τέτοια πράγματα».

«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα»

«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Είχα καλά άλματα στο 4.90, ξέρω ότι κατέκτησα το χρυσό στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά ήθελα να το περάσω, είπε περιχαρής μετά τον αγώνα της στην κάμερα της ΕΡΤ η Στεφανίδη και πρόσθεσε: «Όταν έκανε η Σάντι (σ.σ. Μόρις) την προσπάθεια πανηγύρισαν όλοι στις κερκίδες και λέω πάει το πέρασε. Μετά ο άνδρας μου πήδηξε μέσα στο στάδιο και δεν είχα καταλάβει τι γίνεται. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη,» τόνισε η Ελληνίδα πρωταθλήτρια.

«Δεν κοιτούσα τις προσπάθειες των άλλων, όμως είναι κάτι που κάνω γενικά φέτος γιατί έχω παρατηρήσει ότι με επηρεάζει. Όχι, τόσο το εάν κάποια περάσει ένα ύψος, αλλά τις λεπτομέρειες του άλματος της. Βέβαια, στην τρίτη προσπάθεια της Μόρις ήταν το χειρότερο που μπορούσε να συμβεί γιατί όλοι πανηγύριζαν και δεν ήξερα τι είχε γίνει» συμπλήρωσε.

«Δεν ανησύχησα. Είχα στο μυαλό μου ότι τα μετάλλια μπορεί να κρίνονταν ακόμα και στα 4.90μ. Όταν μπήκα στη δεύτερη προσπάθειά μου στους Ολυμπιακούς είπα μέσα μου ότι αυτή είναι η τελευταία μου προσπάθεια και μου βγήκε το 4.80μ. Το ίδιο έκανα και στο 4.85μ και εκεί έπιασε. Βέβαια, το δοκίμασα και στο 4.90 αλλά δεν έπιασε. Ο Μιτς πίστευε στο χρυσό μετάλλιο περισσότερο από εμένα. Ακόμα και στο Ευρωπαϊκό είχα μία αμφιβολία αλλά με έκανε να το πιστεύω. Για τον αγώνα εδώ είχαμε πει ότι το 4.85μ είναι σημαντικό ύψος και μου βγήκε. Δεν το πιστεύω. Κάνω επί κοντώ από τα δέκα μου. Έχω περάσει πολλά προβλήματα. Μου έχει πάρει πολλά χρόνια να ξαναφτάσω σε αυτό το επίπεδο και για αυτό είναι τόσο σημαντικό αυτό το μετάλλιο», δήλωσε η χρυσή Ολυμπιονίκης, ενώ με ένα χαμόγελο στα χείλη ζήτησε συγγνώμη από τους Ελληνες που «μας ξενύχτησε» και ευχαρίστησε όλο τον κόσμο για τα μηνύματα συμπαράστασης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου