Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

TΡΕΙΣ ΚΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΛΟΓΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!


 
 

ΟΙΚΤΡΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑ η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ του ΣΥΡΙΖΑ !

 
ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΑΦΙΣΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!...
του (αυτόπτη) Βλάση Γωγούση

Τι «συμβαίνει» , με ρωτούσε η γυναίκα μου από προχθές , ( 40 χρόνια μένουμε στη Λεωφόρο Νίκης, με ενοίκιο, καλογερικό το μέγαρο, η μισή σύνταξη εκεί πηγαίνει , όχι , τα λέω , προτού με κράξουνε σαν …
πλουτοκράτη οι σχολιαστές !).

«Τι συμβαίνει ;» , ρωτούσε και ξαναρωτούσε η γυναίκα μου και γω δεν ήξερα!

Πέντε πανύψηλες εξέδρες στην σειρά , τεράστιοι προβολείς ( αλήθεια , από πού «τραβούσαν» ρεύμα , ποιος το πλήρωνε), εξάδες τα τεράστια μεγάφωνα στημένα στις εξέδρες και… ασπροκόκκινη ταινία κατά μήκος του δρόμου – από τον Λευκό Πύργο μέχρι το λιμάνι- !

Κλειστή η Λεωφόρος απ` τις έξη, " πω πω , χαμός θα γίνει , μιλάει ο Τσίπρας" έλεγα , ( μπήκα staxalia και πληροφορήθηκα !)

Και σ`άλλο αξιόλογο Blog διάβαζα :

«εν όψει αυτής της εκδήλωσης, οι κομματικές οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ στην Βόρειο Ελλάδα, βρίσκονται επί ποδός πολέμου, με στόχο την μεγαλύτερη δυνατή κινητοποίηση πολιτών και την συμμετοχή τους στην συγκέντρωση ».
Και το δημοσίευμα κατέληγε :»
« η προσέλευση στην συγκέντρωση της Παρασκευής θα είναι ένα «κρας τεστ» για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και τη δυνατότητά του να κεφαλαιοποιήσει, έστω και σε επίπεδο εντυπώσεων, την καταγραφόμενη δυσαρέσκεια έναντι της κυβερνητικής πολιτικής !.»

Ούτε βροχή, ούτε αέρηδες , ούτε… κουνούπια, μια σκέτη αποτυχία η συγκέντρωση ,παιδιά μου!.
Περίμενα χιλιάδες ( όταν περνάν από τη Νίκης άλλες διαδηλώσεις , βαρυέσαι να μετράς) , κι` οι προσελθόντες τώρα, μια χούφτα άνθρωποι μπροστά στο Λευκό Πύργο !
Μη σπεύδετε να με κακολογήσετε.
Τ` ορκίζομαι στον λόγο της τιμής μου, κρυφή χαρά μου μέσα μου:

« Να πάρουν μια απάντηση, να φαν ένα χαστούκι απόψε - έλεγα- -οι κυβερνώντες, μας κούρεψαν, μας λήστεψαν , μας ποδοπάτησαν, να φύγουνε , να δούμε άσπρη μέρα».

Κι`οι Συριζαίοι…τρεις κι`ο κούκος !.

«Ψιλόβρεχε», το διάβαζα σtaxalia (http://taxalia.blogspot.com/2013/09/blog-post_2881.html), λίγο παραπάνω , σιγά το πράμα, για τους αγώνες μας δίναμε κάποτε τις ζωές μας , κι` αυτοί φοβήθηκαν μη λιώσουν .

Λοιπόν , ακούστε τώρα έναν βετεράνο, σαν και μένα !

Τρίτος θαρθεί στην πόλη μας ο κύριος Τσίπρας.
Τα άλλα δυό τα κόμματα ( κόμματα της..ακολασίας , έτσι τα προσφωνώ) έχουνε ρίζες, έχουν μηχανισμούς, έχουν χιλιάδες διορισμένους, χιλιάδες βολεμένους, και τώρα που μιλάμε ακόμα κάνουνε σερί ρουσφέτια.

Ο ΣΥΡΡΙΖΑ, με τις αλληλοσυγκρουόμενες πολυφωνίες, με τις ασάφειες και τις ατεκμηρίωτες του υποσχέσεις, δεν θάχει ψηφοφόρους, θάχει μαζί του μόνο τις …δημοσκοπήσεις.

Λυπάμαι που το λέω, προβλέπω πως όταν θα γίνουν εκλογές, ο ΣΥΡΙΖΑ κατηφορίζοντας θα προσεγγίσει προς τα περσινά του ποσοστά !

Κρίμα , ένα παράθυρο παρηγοριάς με τα …παντζούρια του κλεισμένα !.

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Β:

‘Όχι, δεν είμαι Νεοδημοκράτης, δεν είμαι ΠΑΣΟκτσής, ούτε ανήκω σ` άλλο κόμμα, ένας ελεύθερος άνθρωπος είμαι και ρίχνω ΠΑΝΤΑ ( μακριά από μένα η απαράδεκτη αποχή ) ψηφοδέλτιο , αποφασίζοντας την ψήφο μου πίσω από το παραβάν !

Αυτά και…σ`όποιον αρέσω !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου