Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Καταδικάζει τον γιο του ο Κωνσταντίνος Πλεύρης...


Την στήριξη στο «ΛΑΟΣ» και τον Γιώργο Καρατζαφέρη ανακοίνωσε ο Κωνσταντίνος Πλεύρης, ο οποίος καταδίκασε τον γιο του Θάνο για την αποχώρησή του από το κόμμα. Η αποχώρηση του Θάνου Πλεύρη από το «ΛΑΟΣ», μόνο ανώδυνη δεν θα είναι. Αρχικά έξω από τα γραφεία του κόμματος υπήρξαν αποδοκιμασίες προς τον πρώην Βουλευτή, ενώ ακόμα πιο σοβαρό θέμα είναι οι δηλώσεις του πατέρα του Κωνσταντίνου.
Με αυτές ο πατέρας Πλεύρης τάσσεται υπέρ του .....
«ΛΑΟΣ» και του Γιώργου Καρατζαφέρη και καταδικάζει όσους έχουν φύγει, παρότι ένας από αυτούς είναι και ο γιος του!!! Κάτι που σίγουρα δεν είναι συνηθισμένο, για να μην πούμε πως δεν έχουμε δει ποτέ στην πολιτική σκηνή του τόπου μας.

Η δήλωση του Κωνσταντίνου Πλεύρη,

«Μετά τα τελευταία γεγονότα, δηλώνω ότι τάσσομαι ολοψύχως στο πλευρό του Προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γιώργου Καρατζαφέρη και θα αγωνιστώ υπέρ αυτού, με όλες μου τις δυνάμεις.

Καλώ όλους τους πολιτικούς μου φίλους, να ταχθούν στο πλευρό του Γιώργου Καρατζαφέρη για την επικράτηση των ιδεών του Πατριωτισμού.

Απεριφράστως, καταδικάζω ανεξαιρέτως όλους όσους έφυγαν από τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό».

Η δήλωση αποχώρησης του Θάνου Πλεύρη,

«Οι στιγμές για την Πατρίδα είναι κρίσιμες και πρέπει να αποτρέψουμε τη δημιουργία μιας κυβέρνησης Τσίπρα, αντιευρωπαϊκής, φιλικής στη λαθρομετανάστευση και ενδοτικής στα εθνικά θέματα. Το πατριωτικό μου καθήκον και η συνείδηση, μου επιβάλλουν να είμαι παρών στη προσπάθεια αναχαίτισης μιας τέτοιας κυβέρνησης, που θα οδηγήσει τη χώρα στη χρεοκοπία. Η Πατρίδα μπαίνει πάνω από τα κόμματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου