Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Γ.Πανούσης προς νεολαία ΣΥΡΙΖΑ: Μου κάνουν επίθεση κάτι 19 χρονα που δεν έχουν κάνει τίποτα στη ζωή τους.



Για τις επιθέσεις που δέχεται συνεχώς από τη νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ και για τον ανασχηματισμό μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Δημόσιας Τάξης, Γιάννης Πανούσης.

Μιλώντας στον Alpha 98,9, αποκάλυψε ότι: «Ζήτησα απ” τον πρωθυπουργό να φύγω, δεν θέλω να του δημιουργώ προβλήματα, με μεγάλη χαρά να έρθει ένας καλύτερος».

Ειδικότερα αναφερομενος στη νεολαία ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Να σε πυροβολούν άνθρωποι που είναι 19 και 20 χρονών, άνθρωποι που δεν έχουν κάνει τίποτα ποτέ στη ζωή τους και έκαναν δυο καταλήψεις και τρεις πορείες και κάτι τρέχει στα γύφτικα, έναν άνθρωπο που έχει κάνει πορεία στη ζωή του μέσα στα γράμματα, δεν έχει νόημα. Έχω προσπαθήσει να κάνω διάλογο αλλά δεν τα έχω καταφέρει. Το κίνημα των νέων υπερβάλλει, κι εγώ το έχω κάνει σαν νέος. Όμως υπάρχουν και νόμοι, δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει».

Και πρόσθεσε: «Θα χαρώ να δω το μοντέλο της αριστερής αστυνόμευσης, εγώ κάποια στιγμή δεν θα είμαι πια στην κυβέρνηση, δεν είμαι κομματικός».

Για τον ρόλο της αστυνομίας στα πρόσφατα επεισόδια είπε: «Η αστυνομία στην ψηφοφορία του νομοσχεδίου δεν προκάλεσε. Αυτά που είπαν ότι κυνηγήσαμε πολιτικές νεολαίες, δεν υπάρχουν. Αν έχει γίνει κάτι, θα γίνει ΕΔΕ όπως και διενεργείται ήδη. Είπα, όποιος πολίτης χτυπήθηκε ή βασανίστηκε, να έρθει σε μένα προσωπικά να το καταγγείλει. Δεν είμαι υπηρεσιακός εγώ. Δεν μπορώ να τα ξέρω όλα για όσα γίνονται στην επαρχία ας πούμε. Από την άλλη, συνελήφθησαν άνθρωποι και παραπέμπονται στη δικαιοσύνη. Τι ακριβώς θέλουν, να πιάνουμε μπαχαλάκηδες και με ένα τηλεφώνημα να τους αφήνουμε;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου