Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

"ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ!" ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗ! Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΗΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΕΚΡΟΣ... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ!



- Οι δυο γιοί του Γιώργου Δούλη δεν έχουν αναγνωρίσει τον πατέρα τους ανάμεσα στους νεκρούς του Norman Atlantic
- «Μου έδειξαν ένα νεκρό αλλά δεν είναι ο πατέρας μας», λέει ο Λάμπρος Δούλης στο Newsit
- Εικάζεται ότι η μητέρα τους την ώρα που ήταν εγκλωβισμένη στην γλίστρα του πλοίου μέσα στον πανικό της πίστεψε ότι ο άνδρας της ήταν νεκρός.

Μια απίστευτη εξέλιξη υπάρχει στο θέμα της ναυτικής τραγωδίας με το Norman Atlantic. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του newsit, ο Γεώργιος Δούλης, ο πρώτος Ελληνας νεκρός στο δυστύχημα δεν έχει αναγνωρισθεί ακόμα από τους συγγενείς του!

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα δυο παιδιά του Γιώργου Δούλη, μετέβησαν στο Μπρίντεζι προκειμένου να συναντήσουν την μητέρα τους αλλά και να κάνουν το δύσκολο έργο της αναγνώρισης της σορού του πατέρα τους.

Όμως, όπως προκύπτει μέχρι στιγμής, ο νεκρός ο οποίος τους έδειξαν δεν είναι ο πατέρας τους.

Όπως δήλωσε στο Newsit ο γιος του Γιώργου Δούλη, Λάμπρος, «ο νεκρός που μου έδειξαν δεν είναι σε καμία περίπτωση ο πατέρας μου. Μου είπαν να περιμένω το επόμενο πλοίο για να δω αν είναι ο πατέρας μου στους 5 νεκρούς που μεταφέρονται».

Όπως εικάζουν, η μητέρα τους πάνω στον πανικό τις δύσκολες ώρες που ήταν εγκλωβισμένη στην γλίστρα του πλοίου πίστεψε ότι ο σύζυγός της είναι νεκρός! Ωστόσο, ο Γιώργος Δούλης δεν ειναι μέχρι στιγμής ούτε μεταξύ των διασωθέντων και θεωρείται αγνοούμενος!

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΙΜΠ

newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου